I'm not sick, but I'm not well.


Jag är i stand-byläge. Jag är likgiltig. Jag är äcklad.
Ingenting händer. Jag har ingen jag trivs med. Allt är bara rundgång.
Jävla skitmönster. Kan ingen överraska mig? Dra in mig i ett hörn, kyss mig och ljug och gör det så bra att jag verkligen tror dig.
Överraska mig. Kyss mig. Gör mig glad. Gör mig ledsen. Res med mig. Stryp mig. Knarka ner mig. Sup mig under bordet. Misshandla mig. Skjut mig. Döda mig. Någonting, jag vill inte ha samma jävla mönster hela tiden. Samma jävla tankar. Samma jävla människor. Samma jävla känslor. Samma jävla.. jag.

Kommentarer
Postat av: Adrienne

Åh jag fattar hur du menar, känner verkligen precis likadant! Har hört att du går på kulturama, undrar om du tycker de är bra där? roliga människor osv. =) funderar nämligen på att börja där. ^^

2008-12-02 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0