Can't stop, can't stop the beat, won't stop, won't stop the beat

yeah.

Tristess i skolan, fucking shit.
Glasrutan bakom mig spräcktes precis, fucking shit.
Kom bara en timme försent idag, fucking shit.
Jag lyssnar på Familjen, knullande bajs.

Men det var ju bra. Ännu en skillnad mellan dig och honom. Underbart.

Men nu måste jag koncentrera mig på skolan. Jag ser inte vad jag skriver. Det går per automatik.
dom pratar om något underbart, jag är där, jag kan berätta!
Men jag måste verkligen skärpa mig på skolfronten. Jag måste jobba upp betygen. Och fota mer. Fota mer för faan.
Jag gjorde upp en eld för dig, och nu brinner hela skogen.
Meh.
Fittpinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0